reklama

Statočné srdce zbabelého singla?

„Slobodaaaa“ temer som začala kričať ako William Wallace v Statočnom srdci keď som sa zaobudila dňa tretieho augusta. Už je to pol roka. Teda šesť mesiacov. Čiže kopa týždňov, ešte viac dní a úplne najviac nocí odkedy sme ja a moje statočné srdce odkázané samé na seba. A ja, hoci ani nenosím kilt, to tuším konečne začínam doceňovať a tešiť sa z toho. Možno je to z núdze cnosť, sama neviem, možno som si už len zvykla, to je tiež možnosť, ale nech sú dôvody akékoľvek , väčšinu času to hodnotím ako celkom pozitívny jav. Keďže sa na internete pohybujem ako ryba vo vode a netromfne ma ani Colombo, zistila som, že podľa vikipédie, kde sa dá nájsť vážne všetko (teda okrem toho, že môj bývalý má opäť nejakú hlúpučkú dvadsiatku nad čím som sa tentokrát už len uškrnula - opakovaný vtip nie jeevtip ani keď sa týka vášho ex), som sa dozvedela definíciu singla. Definícia tohto termínu sa začala od hudby a pokračujúc cez bridž som sa prelúskala až k označeniu pre neženatého muža, nevydatú ženu čo ja rozumiem asi ako stará panna, ktorú nikto nechce. Hm, no tak dúfam, že až tak zle na tom nie som a ani nebudem, koniec koncov môj ohrozený druh mi po mojom po

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Anglická verzia viki bola bohatšia a dozvedela som sanasledovné: "In relationships, a single person is one who is notmarried, and, more broadly, who is not in an exclusive romantic relationship.Single people may engage in dating to find a partner or spouse. Not all singlepeople actively seek out a relationship, however, as some are content to waitfor the 'right' person to enter their lives, while others do not seek relationsat all."
Takže za a) áno, nie som vydatá a zatiaľ ani ženatá; za b) nie som ani vexclusive romantic relationship, s tým, že by ma zaujímalo, kto z mojichznámych, ktorí sa angažujú v nejakom tom vzťahu by bol schopný nazvať svojrelationship ako romantický či dokonca exkluzívny; c) neangažujem sa čižepatrím pod d)a aktívne nehľadám ale napriek všetkému sa obávam že e) čakám napána božského, ktorý ale rozhodne bude krajší a použiteľnejší ako Mr. Big zosexu v meste. Čo ja mám dnes s tými filmovými postavami?? Aha, zabudli tamdodať, že f) uvedomujem si, že taký pán božsky bohovský na tom bielom koninedocvála. Vidíte, aj vikipédia sa môže mýliť.
Som single a som na to hrdá. A už vidím, ako mi moja mužská časť osadenstvabude vypisovať, že to preto, že som teda pekne náročná a že potrebujem chlapaako remeň. Uškrniem sa tak ako to viem len ja a dodám: a viete, žemáte pravdu?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Spolu s ružovými črievičkami som vyrástla ajz rozprávok a po tom, čo som sa po rozchode v záchvate sebaláskya sebazdokonaľovania, ktoré malo viesť len k tomu, aby si ten Hajzeluvedomil, čo mohol mať a čo nemá (čítaj čo mať nechcel), sa ani lennemôžem zavrieť romanticky do nejakej veže a melancholicky vzdychať zatiaľčo môj cop bude visieť z okna ako návnada pre bájneho rytiera, ktorý bymohol ísť okolo. Skončila som školu, skončila sa ďalšia etapa a s ňousa otvára nová. A ku mne začínajú prenikať šťastné zvesti typu: budem savydávať, som zasnúbená, stretla som lásku svojho života. Začínam sa cítiť staroa trápne a keby toho nebolo ešte dosť tak ešte aj budem mať presne zatýždeň narodeniny. Spolu s pribúdajúcimi vráskami sa ku mne vtiera ajpocit, že som istým spôsobom „pošahaná“ alebo aspoň nenormálna. Mama,pravdepodobne v snahe zlepšiť mi moju single náladu, mi po cestev autobuse začala rozprávať ako sa po škole hneď vydala, otehotnela čo asiznamenalo toľko, že ja v tvojom veku... tieto chmáry na temer jasnom nebisom potom musela riešiť ako vždy po svojom - kúpila som si sukňua sako - a aspoň som sa tým dáko rozptýlila. Moja Denis ma možno onedlhozaskočí tým, že čaká dieťa, Magda by sa mohla vydávať, Pupa tá ma už neprekvapíničím a mne začína dochádzať, že môj kedysi taký pestrý a širokýokruh single kamarátok, s ktorými sme prežívali „že vieš čo, zase tendebil...“ sa začína až nepríjemne zužovať a ja mám z tohocelého len stiahnuté hrdlo. Kočky, toto mi nerobte! Aspoň, že zatiaľ sa môžemľutovať aspoň s Mon a písať si ako On zase nenapísala analyzovať, že asi tak kde nás má a čo konkrétne to znamená. Je námobom jasné čo to znamená a kde nás majú, ale ani by ste neverili koľkýmiobmenami a ako dlho sa o tom dá rozprávať. Milujem byť ženou, môžemsi fňukať koľko chcem, môže sa u mňa miešať nerozhodnosť so železnouistotou, môžem nariekať, že som sama a zároveň si dupať nôžkou, že však janikoho nechcem a nepotrebujem, a nikto nemôže povedať ani ň.Maximálne, že som rozmarná žena. Bije sa vo mne samostatná superženas umrčanou dievčičkou a aké netradičné! Ja už opäť neviem, čo chcem.A keby som to aj náhodou vedela, tak ten najväčší komik, čo riadi môjživot sa opäť raz rozhodol, že mi to nedaruje. Tak asi preto som stretlaniekoho, na kom by mi mohlo záležať....a asi preto mám zajtra v noci vlaknaspäť do Varšavy.

jana viktory

jana viktory

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

i aint no vision im just the girl Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu